Första dan i skolan

Hejhej!

Idag var det första dan i skolan för mig på ett tag.. Har ju haft påsklov + att jag har varit sjuk ( är inte riktigt frisk än ), men det var helt ok att komma tillbaka, har saknat mina vänner :).
Sitter just nu och käkar knäckebröd och försöker klura ut var jag ska skriva till min läxa, ska nämligen låtsas att jag är en människa som levde för jättelänge sen och precis blivit bofast, men har ingen aning om vad jag ska skriva.. Har precis skrivit en lika dan fast när man var jägare och samlare.. Aja, det årdnar sig.
Imorgon börjar jag tjugo över nio, som ska bli grymt skönt eftersom det var rätt jobbigt att komma upp kvart över sex imorse, har ju vant mig att gå upp runt 10 haha.. Och slutar kvart över tolv, awsome! Har ingen aning om vad jag ska göra i helgen.. Hoppas det händer något kul iallafall! :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: frida

vi börjar tjugo över nio , :)

2008-04-03 @ 18:39:55
URL: http://fraidish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0