Äntligen helg

Hej bloggen!
Idag har det inte varit sån jobbig dag, har haft hemkunskap, SO, matte och idrott, slutade 13.10. Jag, Frida och Angelica åkte efter det till stan, där vi gick till riksdagen för att hämta pengar, sen var det shoppingtime! Det var kul men efter ett tag fick jag skavsår på båda fötterna så jag kunde knappt gå! Haha. Jag och Angelica åkte vidare till Farsta och Frida åkte hem pga att hon skulle ha träning. Jag och Angelica gick till McDonalds och Angelica tryckte i sig en hel del haha! Men  efter det fick jag nog med mina fötter så vi drog oss hem.
Jag kom hem med denna ursöta klänningen:

image105image106
 
Klänning Gina Tricot 249 kr

Kommentarer
Postat av: frida

snygg :-)

2008-04-28 @ 17:27:44
URL: http://fraidish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0