jogging

Hello! Idag var jag dom dagt i stan med mamma för att leta efter den dära toppen från Topshop, men med den oturen man alltid lyckas ha fanns den inte, blev rätt besviken.. Så jag får se om jag skickar efter den istället från internet :). Jag hittade lite andra saker istället, bilder nedan.

När jag kom hem tog jag en joggingtur med Annika, men efter en bit ringde hennes mamma som inte hade inga nycklar så det var bara att gå hem igen.. Men när jag kom hem var mamma sugen på att jogga så det blev en ordentlig joggingtur iallafall, som tur var för det var jätteskönt! Så nu har jag och mammsen bestämmt att vi ska göra det ungefär varannan dag.

Ikväll är det det Dukes Of Hazzard på tv, som jag nog ska se :). Har sett den en gång förut på bio och den var riktigt bra!

Vi hörs imorgon, PUSS


image91image92



 

Linne  H&M 149 kr
Bikini  H&M 98 kr per del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0