lördag

Imorse vaknade jag med ett skithumör.. Eftersom min grannes unge skriker i ungefär en kvart, och hans föräldrar säger inte åt honom. Hahah ganska irreterande.

Efter en dusch och frukost gick jag till Annika, hon sminkade sig lite och sen gick vi in till hennes brors rum ( som är i Thailand, *avis* ) och kollade på en film. Sen kollade vi även på ett program : Cheaters. Det handlade om när en tjej misstänkte att hennes pojkvän var otrogen. Dom hade filmat han med en annan och sen när hela kamera-teamet och tjejen hoppade fram slog hans "riktiga" tjej honom , haha var kul att se.

Kan tänka mig och jag och mamma ska ut och jogga ett tag snart, ska bli riktigt skönt. Hörs kanske ikväll.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lisa

Svar: Tack så mkt! :)

2008-04-12 @ 22:26:15
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0