skippar rubrik

Halloj!

Sitter just nu och lyssnar på McFLY, BUSTED och Blink 182.. Har precis avslutat matteläxan, och har franskan kvar. I skolan gjorde jag ett "livräddningsprov" på idrotten och jag klarade det. Phew! var skitnärvös innan jag skulle göra det :). Annars har det inte hänt något spec under dagen.

På fredag ska jag förhoppningsvis på bio med Angelica! Det blir nog 27 Dresses. Det var nämligen min födelsedagspresent av henne, Bio och middag / lunch. ska bli skitkul!

Ikväll är det Top Model! annars blir det väl bara plugg resten av kvällen.
Ha det, PUSS

image98

Adore.<3

Kommentarer
Postat av: angelica

jag kom precis på vad du ser hos tom hahahahah gissa vad ? :)

2008-04-12 @ 00:51:23
Postat av: Elin

älsklingaR=)=)

2008-07-20 @ 16:30:44
URL: http://pellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0