Operation Dagsverke

jag måste skärpa mig med bloggandet, sorry!

Idag hade vi något som kallades Operation Dagsverke i min skola. Det går ut på att man samlar in pengar till skolor i Bolivia. Jag arbetade hemma och fick 200 spänn :). När jag var klar åkte jag, Frida och Angelica till skolan för att lämna in pengarna vi fått och sen skulle vi räkna pengar och så, men efter ett tag kände vi för att gå ut och skramla med  med bössa.. Så vi åkte till Farsta Centrum och frågade runt.. Jag som är skitblyg haha. Men en kärring var riktigt otrevlig, Hon sa till Angelica: Fuck off. Hahah.
Jag och Frida hjälpte en dam med hennes kassar och fick 20 spänn var :D, inte illa. Sen åkte vi tillbaka och räknade pengar.. Runt halv sex åkte vi hemåt och vi fick 14 kr var så vi köpte oss en glass :), det var riktigt gott nu eftersom att det är så vaaaarmt!

Nu ska jag fixa lite på datan, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0